Lekki romans na lato

05 grudnia

Niektóre romanse są dynamiczne, ekscytujące. Serce bije jak szalone, oczy błyszczą jak kryształki. Po pierwszym podmuchu euforii i podniecenia nadchodzi czas na trzeźwe wnioski i ocenę sytuacji.




Dziś na tapet biorę produkt pielęgnacyjny, który towarzyszył mi przez ostatnie 8 miesięcy. W tym czasie wydaje mi się, że mogłam przez około tydzień jej nie używać - ale nadal - wydajność jest naprawdę godna uwagi.
O czym napiszę?
O kosmetyku od Basiclab.

Lekka  emulsja normalizująca była ze mną przez całą wiosnę, lato i początek jesieni. Nie jest tłusta, nie zostawia szczególnie lepkiej warstwy. Aplikuje się szybko. Dla mnie wystarczająca była niepełna pompka produktu.  


Skład produktu poniżej:

Aqua, Glycerin, Tripelargonin, Dicaprylyl Ether, C9-12 Alkane, Pentylene Glycol, Polyglyceryl-6 Stearate, Propylheptyl Caprylate, Butyl Avocadate, Dipotassium Glycyrrhizate, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Epilobium Fleischeri Flower/Leaf/Stem Extract, Adenosine, Sarcosine, Cannabidiol, Tocopherol, Trehalose, Ectoin, Disteardimonium Hectorite, Triethyl Citrate, Polyglyceryl-6 Behenate, Glyceryl Stearate, Carrageenan, Silica, Hydroxyacetophenone, Xanthan Gum, Citric Acid.


Co do zasady ten kosmetyk sprawdzał mi się bardzo dobrze. Incydentalnie zdarzało się rolowanie. Natomiast to rolowanie się kosmetyku nie wynika z jego właściwości, ani roli jaką ma spełnić pielęgnacji, a z natłoku i dużego nakładu jednocześnie stosowanych produktów oraz przy zastosowaniu pełnej pompki kosmetyku.

Odkąd zaczęłam go używać dość szybko zorientowałam się, że pełna pompka kosmetyku to trochę za dużo na moją twarz. A żę nie lubię przeciągania kremów na dzień na okolice szyi i dekoltu uznałam że optymalną ilością będzie niepełna pompka. Dziękiemulsji w mojej rutynie pielęgnacyjnej miałam poczucie, że moja twarz się ukojona i dostatecznie nawilżona.

Finansowo wydaje mi się ten produkt bardzo korzystny- w szczególności przez wzgląd na działanie kosmetyku i jego wydajność. Ta emulsja ma pojemność 50 ml i kosztuje około 100 zł i jeszcze raz podkreślę, że ta emulsja stosowana była regularnie przez 8 miesięcy. Ten miesięczny koszt tego produktu na poziomie 12,50 zł naprawdę wydaje się być bardzo niski w stosunku do tego jak jakościowe są kosmetyki marki Basiclab. 

Czy wrócę do tej emulsji? Bardzo prawdopodobne, że wiosną/latem znów zagości w mojej kosmetyczce. 



Obsługiwane przez usługę Blogger.