Tanie i dobre: kremy do codziennej pielęgnacji twarzy

Drogeryjne półki uginają się od wszelakich kremów do pielęgnacji naszej twarzy. Za każdym razem, gdy wpadam do sieciówek lub mniejszych sklepów z kosmetykami dostaję oczopląsu i na początku nie wiem, co tym razem chciałabym sobie zakupić. Znalazłam  i przetestowałam kilka tanich i dobrych kremów do codziennej pielęgnacji. Sama posiadam cerę mieszaną w kierunku wrażliwej. Jest nieco kapryśna, więc kosmetyki na ogół dobieram ostrożnie.
Nie lubię też przepłacać (pamiętam najgorszą inwestycję w krem VICHY Normaderm, który nie zrobił z moją twarzą kompletnie nic, a swego czasu kosztował powyżej 70 pln). Jako że zima nas nie zasypała póki co śniegiem ani mrozem  kremy, które opisuję będą się nadawały do codziennej pielęgnacji na teraz. W przypadku ataku zimy postawię na coś zdecydowanie tłustszego i mocno nawilżającego.

Dziś przedstawiam trzy kremy, które zaskarbiły sobie moje zaufanie działaniem, dostępnością i ceną :)

Alterra Sensitiv Gesichtscreme 50ml cena: ok. 6zł



Krem do pielęgnacji bardzo wrażliwej skóry, silnie nawilżający, nieperfumowany. Za tubkę o pojemności 50 ml zapłaciłam ok 6 zł w ramach jakiejś promocji w Rossmannie. Alterra to marka własna Rossa, więc tylko tam ją znajdziemy. Krem rzeczywiście praktycznie nie pachnie. Ładnie się wchłaniał, nie rolował się i dość bezproblemowo współpracował z podkładami. Mimo że nie jest to produkt przeznaczony do cery mieszanej u mnie sprawdził się doskonale. Niestety nie widzę go ostatnio na półkach drogeryjnych - być może wróci, albo został zastąpiony czymś podobnym.




Mixa Lekki Krem Nawilżający 24 h Przeciw Błyszczeniu 50ml cena: ok. 20zł



Na Mixę wpadłam zupełnie przypadkiem na przełomie wiosny i lata. Musze przyznać, że to jeden z
produktów, który zaskoczył mnie ekspresowym wchłanianiem się. Nie pozostawiał tłustej warstwy, nie rolował się, a rozprowadzanie podkładu na tak przygotowanej buzi to przyjemność. Skład jest niczego sobie - nie znajdziemy tutaj parabenów ani alkoholu.



Natura Siberica Krem do twarzy na dzień dla skóry tłustej i mieszanej 50ml cena: ok 30zł


Z marką NS pierwszy raz miałam styczność przeszło rok temu. Nadal mam w swojej kolekcji fajny szampon dla bardzo wrażliwej skóry głowy. Kompletując zamówienie szamponowe do koszyka wpadł mi ten oto krem. W odróżeniu od pozostałych kremów opisanych wyżej - ten posiada pompkę, która w mojej ocenie jest bardziej higieniczna niż klasyczna tubka. Krem nie posiada parabenów. W składzie znajdziemy m.in. perełkowiec japoński i ekstrakt z wiązówki błotnej. Krem ma bardzo dobrą wydajność - mam go od mniej więcej pół roku i nadal nie wiem, kiedy mi się skończy. Tak jak pozostałe - nie roluje się, dobrze współpracuje z podkładami, zapewnia nawilżenie skórze.


Jak widzicie budżet na pielęgnację twarzy nie jest u mnie jakiś specjalnie wygórowany. Po przebojach z innymi, droższymi produktamni kompletnie straciłam ochotę na wydatkowanie funduszy na coś, czego wcześniej nie sprawdziłam. W przypadku taniego produktu jest to łatwiejsze: nie żal mi pieniędzy, gdyby jednak okazało się, że produkt nie robi nic lub mnie uczula. Za niewielkiie pieniążki można znaleźć naprawdę godne polecenia kosmetyki do codziennej pielęgnacji.



Chętnie poczytam o waszych ulubionych niskobudżetowych kremach i innych kosmetykach, które możecie polecić innym :)




Pozdrawiam 
Paulina M

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.