Małe kroki- wielkie zmiany

Witajcie po dłuższej przerwie!
Dni przeciekają mi przez palce ostatnio i nie bardzo jest jak usiąść i napisać, co się tutaj aktualnie dzieje. Jak widzicie po tytule notki - nastąpiły pewne zmiany. Już od grudnia myślałam nad zmianą nazwy bloga. Jesteśmy w kraju, mówimy po polsku to i blog niech będzie miał przystępną, polską nazwę. Myślę, że zmiana na FILOZOFIA NA SZPILKACH bardziej oddaje sens tego, co już tutaj zrobiłam. Profil bloga się nie zmienia - nadal piszę o wszystkim i o niczym.

źródło
Zmiany nastąpiły też prywatnie - m.in. zestarzałam się. Nie obudziłam się co prawda mądrzejsza ani bardziej pomarszczona - może jedynie bardziej niewyspana niż wcześniej - ale mam świadomość, że osiemnastu lat to już nie mam. Za rok nastąpi zmiana cyferki z przodu, więc trzeba celebrować swoje życie takie jakim jest. A jest zwyczajnie dobre. Tak po prostu.

Teraz już obiecuję poprawę i regularne wpisy.




Pozdrawiam
Paulina M

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.