Baza pod cienie do powiek STAY ON od Hean - trwały makijaż oka za grosze.

23 stycznia
Przy sobocie krótki i szybki post kosmetyczny. 
Od mniej więcej 1,5 roku używam do makijażu oka bazy pod cienie. Kiedyś wydawało mi się to zbędne i niepotrzebne - gdy jednak zakupiłam swój pierwszy produkt dedykowany makijażowi oka - zmieniłam zdanie. Nigdy, ale to nigdy nie udało mi się uzyskać tak trwałego makijażu oczu przed używaniem bazy pod cienie. To jest chyba ten rodzaj produktów, które pierwotnie uważałam za zbędne, a potem jestem szczęśliwa, że byłam jednak w błędzie. 

Pierwszą bazą, jakiej używałam była ta od Artdeco. Byłam bardzo zadowolona z jej użytkowania, ale szukałam czegoś powszechnie dostępnego i tańszego. Pół roku temu kupiłam bazę pod cienie do powiek Hean. Kupiłam i ... nie zamieniłabym jej na żadną inną !







Baza zamknięta jest w małym i zgrabnym słoiczku. Forma opakowania nie jte może specjalnie higieniczna, można natomiast w ramach rozszerzonej higieny używać szpatułki do aplikacji, by ograniczyć możliwość zabrudzenia bazy. Za 14 gram produktu zapłaciłam 14,99 zł. Jest to dobra cena zważywszy na fakt bardzo powolnego zużywania. Po pół roku nie ubyło mi nawet 1/3 objętości słoika.

Na stronie producenta możemy wyczytać skład:
C11-13 Isoparaffin, Talc(and)Triethoxycaprylylsilane, Ozokerite, VP/Hexadecene Copolymer, Mica, Polyethylene, Ethylparaben, Isopropyl Mirystate, Limnanthes Alba(Meadowfoam)Seed Oil, Isohexadecane, VP/Eicosene Copolymer, Carthamus Tinctorius(Safflower)Seed Oil(and)Prunus Amygdalus Dulcis(Sweet Almond)Oil(and)Tocopheryl Acetate(and)Ascorbyl Palmitate(and)Linoleic Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Synthetic Fluorphlogopite, [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499].C11-13 Isoparaffin, Talc(and)Triethoxycaprylylsilane, Ozokerite, VP/Hexadecene Copolymer, Mica, Polyethylene, Ethylparaben, Isopropyl Mirystate, Limnanthes Alba(Meadowfoam)Seed Oil, Isohexadecane, VP/Eicosene Copolymer, Carthamus Tinctorius(Safflower)Seed Oil(and)Prunus Amygdalus Dulcis(Sweet Almond)Oil(and)Tocopheryl Acetate(and)Ascorbyl Palmitate(and)Linoleic Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Synthetic Fluorphlogopite, [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499]

Co ma robić baza pod cienie?

Baza ma wygładzać powierzchnię oka i przygotować ją do nałożenia cieni i innych kosmetyków. Zarówno eyeliner jak  i wspomniane cienie utrzymują się na bazie  STAY ON Hean od momentu aplikacji aż do demakijażu. Nic się nie roluje ani nie znika. Kolory są doskonale odzwierciedlone. Cienie świetnie się blendują na bazie. Produkt pachnie jak...męskie perfumy. Nie przeszkadza mi to, gdyż zapach znika od razu po aplikacji i czuję go jedynie z perspektywy słoiczka. 


Każdego dnia gdy wykonuję pełnym makijaż jestem zadowolona, że kiedyś przypadkiem sięgnęłam po tę bazę pod cienie. Jest dużo tańsza od Artdeco, bardziej dostępna a przy tym tak samo doskonała. Jeśli jeszcze nie znasz tej bazy - naprawdę polecam spróbować.   

Używacie bazy pod cienie, czy są dla was zbędne? Ja nie wyobrażam sobie już bez nich makijażu:) 


Pozdrawiam 
Paulina M

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.