Chodź z nami na kawę - kupuj dzięki aplikacji REBEL

04 maja
Lubicie kawę? Pijecie kawę regularnie? Chcecie rozkoszować się kofeiną w kubku w przyjaznym dla oka otoczeniu i nie płacić za ten luksus miliona złotówek? Kupuj kawę z aplikacją REBEL! To aplikacja dla Ciebie i dla mnie i dla wszystkich kawoszy. 
źródło
REBEL to apka, która powstała przez inicjatywę wielu niezależnych kawiarni w Warszawie. Dzięki aplikacji możemy płacić za kawę punktami i kupować ją po atrakcyjniejszej dla nas cenie. Mnie jako konsumentkę kawy taka perspektywa i aplikacja cieszy. Cieszy tym bardziej, że niejako popycha mnie w miejsca, w których dotąd nie byłam i kawy nie piłam. Bo dobrej kawy można się napić w wielu ciekawych miejscach. To nie jest tak, że kawa to tylko Starbunio, Costa albo Latte z McDonaldsa. Owszem, możemy napić się kawy w zaciszu własnego em jak mieszkanie. Wiem jednak, że kawa smakuje czasem lepiej, gdy do jej przygotowania rękę przyłożą fachowcy. 

Jak to działa?




Ściągnij aplikację REBEL na swój telefon i zarejestruj się :) Na powitanie otrzymujesz 3 pkt, za które możesz kupić kawkę. Znajdź kawiarnię w pobliżu, która współpracuje z Rebel. Wybierz swoją ulubioną kawę i zapłać poprzez aplikację. I już! To takie proste i przyjemne.
Konto REBEL można doładowywać i codziennie odkrywać wyjątkowe smaki kawy w różnych miejscach Warszawy. Więcej informacji na stronie projektu www.projektrebel.pl

Teraz rejestrując się do aplikacji REBEL i zapraszając do niej swoich znajomych, oboje dostajecie dużą latte :) Brzmi smacznie, prawda? 

screen z projektrebel.pl
Ja już swoją aplikację zainstalowałam w telefonie. A ty na co czekasz? :)



Pozdrawiam 
Paulina M

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.