Same sztosy pielęgnacyjne w dobrych cenach na Black Friday/Black Weekend

26 listopada

Black friday a w zasadzie black weekend zbliża się wielkimi krokami, wobec czego z każdej strony jesteśmy bombardowani super hiper ekstra fantastycznymi promocjami. Na dziś przygotowałam zestawienie moich stosów pielęgnacyjnych, które podczas wielkich listopadowych obniżek możecie kupić w bardzo dobrej cenie. Ja w tym roku nie planuję zakupów, ale tylko i wyłącznie dlatego, że zdążyłam kupić już wcześniej kosmetyki, których używam na stałe. 

Na pierwszy ogień kosmetyki marki Liqpharm dostępny między innymi w drogerii Superpharm - kupicie serum z witaminą C i retinol w obniżce ceny o połowę, więc warto! 

oferta Superpharm

Marka Basiclab również przygotowała atrakcyjną ofertę. Z kodem BLACK30 cały nieprzeceniony asortyment kupicie o 30% taniej. Szczególnie warto się zainteresować królową trehalozą. Serum z trehalozą 10% po obniżce kosztuje 102 zl z przesyłką, zamiast 140 zł ;) 


oferta Basiclab


W Hebe natomiast warto zatrzymać się przy pielęgnacyjnych perełkach marki Nacomi. Delikatna pianka, fajnie oczyszczająca do kupienia jest za 16 zł, która osobiście działaniem bardzo przypomina mi piankę z Pure by Clochee.

oferta Hebe

Wspomniane wyżej kosmetyki na stałe rozgościły się w mojej codziennej pielęgnacji. Rzecz jasna nie namawiam nikogo do kupowania produktów, których nie zamierza używać. Być może jednak któryś z kosmetyków, który Wam polecam sprawdzi się również w Waszej codziennej rutynie pielęgnacyjnej.

Muszę przyznać, że dzisiejszy post jest chyba najkrótszym wpisem na moim blogu. I to zupełnie nieplanowane działanie, bo wiedzieć musicie, że ja pisać lubię. 

 




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.