Efektima VEGE - hydrożelowe spojrzenie na świat

18 grudnia

 Dziś zapraszam na recenzję hydrożelowych płatków pod oczy z linii Vege. Marka Efektima po raz kolejny zaprosiła mnie do współpracy. Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka z płatkami hydrożelowymi. Nie jest to pierwsza współpraca w zakresie pielęgnacji okolicy 'podoczu'. Z recenzją wstrzymywałam się dłuższy czas, gdyż miałam podrażnione spojówki i nie chciałam, by testowanie kosmetyków było nierzetelne. 

Zapraszam do lektury!


Do testów otrzymałam następujące kosmetyki:

* Jarmuż&Pomarańcza przeciwzmarszczkowe i rewitalizujące hydrożelowe płatki pod oczy 

* Bakłażan&Ogórek redukujące worki i upiększające hydrożelowe płatki pod oczy

* Kurkuma&Pietruszka rozjaśniające i udoskonalające hydrożelowe płatki pod oczy

Płatki są solidnie zapakowane i bardzo dobrze nasączone. Aplikacja na skórę pod oczami jest łatwa, a płatki dobrze przylegają i nie migrują na przekór grawitacji. Cena tych płatków w drogeriach to ok. 5 zł, więc też nie jest to duży koszt w zakresie wydatków na pielęgnację w moim odczuciu. 

Jarmuż&Pomarańcza przeciwzmarszczkowe i rewitalizujące hydrożelowe płatki pod oczy 

W składzie płatków znalazłam poza antyoksydantami i ekstraktami, o których czytamy na etykiecie od producenta, śladowe ilości retinolu. Stosowałam te płatki jako pierwsze i byłam nieco zaskoczona delikatnym szczypaniem okolicy 'podoczu'. Po 20 minutach zdjęłam płatki - nie było żadnego zaczerwienienia tej okolicy. Skóra była w odczuwalny sposób bardziej napięta.  

Bakłażan&Ogórek redukujące worki i upiększające hydrożelowe płatki pod oczy

Te płatki przestraszyły mojego męża, gdy przywitałam go w drzwiach, w kiepskim świetle, z dwoma fioletowymi siniakami pod oczami. Podczas stosowania tej wersji płatków nie odczuwałam żadnego szczypania, ani mrowienia w obrębie skóry pod oczami. Po 20 minutach noszenia hydrożelowych siniaków skóra nie była tak sucha jak przed aplikacją.

Kurkuma&Pietruszka rozjaśniające i udoskonalające hydrożelowe płatki pod oczy

Jako ostatnie testowałam płatki rozjaśniające. Nie zauważyłam wyraźnego rozjaśnienia, natomiast zdecydowanie skóra pod oczami po tych płatkach jest zmatowiona. Nie jest to nieprzyjemny mat - nie wiem jak to ująć, żebyśmy się dobrze zrozumieli: nie było nawilżenia, ale nie było przy tym przesuszenia tej wrażliwej strefy na twarzy. 


Gdybym miała podsumowując moje testy wskazać najbardziej efektywne działanie płatków, wybrałabym najprawdopodobniej Jarmuż&Pomarańcza. Przemawia do mnie ten odczuwalny wzrost napięcia, takiego wręcz zdyscyplinowania okolicy pod oczami jako efekt działania tych płatków. 

Dziękuję marce Efektima za kolejną dobrą współpracę. 

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.