Kupuj z głową - nie przepłacaj za higienę jamy ustnej

03 kwietnia
Marki Listerine chyba specjalnie przedstawiać nie trzeba. Ci, którzy z higieną jamy ustnej są za pan brat wiedzą, jak ważne jest płukanie buzi. Kiedyś i mnie wydawało się to zbędne, natomiast teraz nie wyobrażam sobie rytuału mycia zębów bez użycia płynu. Dziś zapraszam na porównanie cen tego produktu w popularnych marketach i drogeriach. Po co przepłacać, skoro można zapłacić mniej, prawda? :) Jeśli tak jak ja nie wyobrażasz sobie swojego dnia bez Listerine, zapraszam dalej. Dowiesz się, gdzie kupić ten produkt najtaniej. 
źródło


Dlaczego płyny do płukania jamy ustnej są niezbędne w higienie?

Płyn dociera tam, gdzie nie dosięgniemy ani szczoteczką, ani podczas nitkowania przestrzeni międzyzębowych. Wczoraj spędziłam godzinę na podróżach po mieście, bo rzeczony płyn się skończył i należało uzupełnić swoje zapasy. Warto przed zakupami zajrzeć do gazetek i nauczyć się na moim błędzie. Na czym on polegał? Dziewczę nie przeczytało ultra małej czcionki do wielkiego hasła "promocja". Dzięki temu odwiedziłam wczoraj Hebe, Super-Pharm oraz Tesco. Z Rossmanna zrezygnowałam bo znałam już cenę produktu, którego szukałam. 


Jak przedstawiają się ceny płynów do płukania jamy ustnej Listerine w drogeriach i hipermarketach?

Poniżej krótka analiza cen płynów marki Listerine o pojemności 500ml. Generalnie większość rodzajów płynu cechuje ta sama cena. Jedynie Listeine Advanced White nieco wybija się wyższą ceną, co z reguły wynika z faktu, że wszystko w naszych sklepach co ma wybielać twoje zęby ma wyższą cenę. 
analiza własna

Sieć drogerii Rossmann ewidentnie wybija się różnorodną ceną. Co płyn to inna cena.... Trochę to niesprawiedliwe w porównaniu do innych miejsc, gdzie ten sam produkt można zakupić w różnych wariantach, a tej samej cenie. W Hebe oraz Super-Pharm płyny możemy kupić w super atrakcyjnej cenie - poniżej 10 zł za sztukę. Jest to jednak obwarowane dokonaniem zakupów za kwotę minimalną, odpowiednio 50zł w Hebe i to jedynie w określonych dniach, zaś w Super-Pharm - 35zł. Mile zaskakują nas hipermarkety, które w swojej ofercie mają płyny w cenie 10.99zł. Jeśli macie po drodze Tesco lub Carrefour, a jesteście zainteresowani zakupem Listerine - to właśnie tam kupicie go najtaniej. Ja kupiłam od razu 2 opakowania i chyba już na stałe w listę zakupów wpisuje się Listerine w ramach jakiejś promocji. Cena 9-12 zł jest to przeżycia, ale 16 zł za ten sam produkt - już niekoniecznie. Nie dajmy się nabijać w butelkę i płacić więcej, niż chcemy. 


Jeśli w innych sklepach/drogeriach niewymienionych w dzisiejszym poście znalazł się płyn Listerine w fajnej cenie - zostawcie komentarz :)

Pozdrawiam
Paulina M

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.