DIY szklane świeczniki za 2,99 zł

26 września
W czarny poniedziałek chciałam się zrelaksować robiąc coś kreatywnego. Cały weekend spędziłam na robieniu bardzo niewielu rzeczy, więc teraz rozpędzam się, by do przyszłego weekendu nadrobić wszystkie moje zaległości. Los się do mnie uśmiechnął i włączyli nam już ogrzewanie w bloku! Nawet nie wiecie jakie to cudowne uczucie wrócić do ciepłego domu! Dla kogoś jak ja, o wiecznie zmarzniętych stopach, to najmilsza wiadomość dnia. 


Zrobiłam tez sobie inne przyjemności. Zrobiłam sobie dwa świeczniki. To jak się prezentują widzicie na zdjęciach :) Do wykonania świeczników niezbędne będą wkłady, wstążka lub coś do ozdobienia świecznika oraz...wizyta w Biedronce. 


Jak wykonać takie cuda?


Idź do Biedronki.
Kup jogurt kremowy Amorres. Jogurt jest w 2-paku, więc od razu masz komplet świeczników.

źródło


Wróć do domu.
Zjedz jogurt i pamiętaj, że desery trafiają prosto do serduszka, więc nie przytyjesz. 
Umyj pojemniki.
Przewiąż świecznik u góry wstążką i zrób gustowną kokardkę.
Włóż wkład do świecznika. 
Zapal świeczkę.
Ciesz się jak dziecko, że za 2,99 zł masz 2 jogurty, a po ich konsumpcji i odrobinie kreatywności kolejny element dekoracji swojego mieszkania :)



Szklane pojemniki są wykonane solidnie i nie nagrzewają się nadwyraz szybko. Jogurt sam w sobie jest smaczny :) Swoją drogą Jeronimo Martins powinno się cieszyć, że robię im darmową reklamę :)


A Wam kochani jak minął pierwszy dzień tego mroźnego tygodnia? :)



1 komentarz:

  1. Również znalazłam dla nich takie samo zastosowanie :) Ewentualnie czasami stosuję je jako mini wazoniki :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.